Întrebări frecvente pentru Utilizatori
1. Cum pot recomanda o afacere?
Accesează pagina afacerii din platformă și folosește opțiunea „Recomandă mai departe” pentru a trimite linkul prietenilor tăi.
2. Ce primesc dacă cineva folosește recomandarea mea?
Dacă recomandarea ta este folosită și duce la o achiziție, vei primi o recompensă conform ofertei afacerii respective.
3. Unde pot vedea recompensele mele?
Toate recompensele acumulate apar în contul tău, în secțiunea „Recompense”.
4. Cum pot folosi o recompensă?
După ce o recompensă este disponibilă, poți alege să o folosești direct din aplicație sau la fața locului, în funcție de specificul afacerii.
5. Ce se întâmplă dacă nu primesc recompensa?
Contactează echipa de suport în maximum 48 de ore și vom verifica imediat situația.
6. Pot face mai multe recomandări?
Da! Poți recomanda oricâte afaceri dorești și poți acumula recompense din fiecare recomandare validată.
7. Există un termen de valabilitate pentru recomandări?
Nu, atât timp cât campania este în desfășurare.
8. Trebuie să plătesc pentru a folosi platforma?
Nu. Platforma este gratuită pentru utilizatori.
Întrebări frecvente pentru Afacerile partenere
1. În ce situații utilizatorii primesc recompensă
Orice utilizator, la început, primește o recompensă. Apoi, când un utilizator recomandă și persoana care a primit recomandarea face o achiziție atunci utilizatorul primește încă o dată recompensa
2. Cum funcționează sistemul de recomandări?
Utilizatorii pot recomanda afacerea ta. Când o persoană nouă ajunge printr-o recomandare primește recompensă și o poate folosi la achiziționare. După achiziționare recomandatorul primește recompensa de asemenea.
3. Cine stabilește recompensele?
Tu, ca afacere, îți alegi tipurile de recompense pe care dorești să le oferi. Acestea trebuie să fie clare și atractive.
4. Pot modifica recompensele după publicare?
Da, dar modificările vor intra în vigoare doar pentru utilizatorii care vor primi recompense din acel momente. Utilizatorii care au recompense dinaintea modificării vor folosi acele recompense.
5. Cum sunt validate recomandările?
Recomandările sunt validate când o persoană nouă achiziționează efectiv un serviciu, iar tu confirmi acest lucru din contul de afacere.
6. Ce obligații am ca afacere parteneră?
Să oferi recompensele promise, să menții informațiile actualizate și să validezi rapid utilizarea acestora.
7. Ce se întâmplă dacă nu respect regulamentul?
Poți primi avertismente sau, în cazuri grave, contul tău poate fi suspendat.
8. Primesc în mod obligatoriu un anumit număr de clienți?
Nu. Platforma nu garantează un număr minim de clienți.